? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年4月12日星期日

第一次的部落格

2009年4月12日星期日

今天是我第一次写部落格。。我今天在我的外婆家吃晚饭。。吃饱后被一把刺耳的叫喊声吓着了。。我妈妈在喊。。我妈向来都很坚强的。。很好奇她为什么会喊。。原来她在厕所那儿看到一条蟒蛇。。它是属于短种的蟒蛇。。我们都吓着了。。除了在动物园看过,我根本没看过笼子外的蟒蛇。。外处下着雨,它应该是躲雨吧。。我的舅舅立刻拿了一支长棍向它的头敲去。。好man哦!!其实它只是晕了,并没有死。。
想不到我竟为了一只蟒蛇写部落格。。真是搞笑。。

刚才我的心情被一些家事影响了。。原来,沙发才是我最忠实地依靠。。

我的英语差了很多。。还未进步以前,都不会献丑。。嘻嘻。。

1 comments:

LazZy Joker 说...

Wow. someone start to write blog. Yeah!!! However, why didn't tell me. Luckily that I saw it from Xyan blog. ha ha