? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年7月5日星期日

第一天上班

就题目说的,我今天第一天上班...
我的工作是什么呢?
就是当补习老师...
当两位育源中二男生的数学老师...
我是有薪水的,所以说是工作...

这两位男生呢,一胖一瘦...
有点懒惰,挺可爱的...

他们的数学呢,挺有挑战性...
他们学的,有些我们根本没学过,有些就是高中才学...
所以呢,我是边研究边教的...
其实呢,老师不止我一个,还有一位是中华高三senior...
由于她功课越来越忙,考试愈来愈接近,而且有时不得空,所以我现在开始学习当老师,日后接手...
今天我第一次当值,刚巧她又不在...
只好自己“摸”了...
原来当补习老师挺好玩的...
学生听话的时候挺有威风的感觉...哈哈...

10 comments:

筱宇@倩妏 说...

哈哈。
吓死我你打什么工。
原来是数学补习老师。
哈哈。
如果学生不乖的时候,就很想揍他啰!
哈哈。

★〖ㄨǐňɡ】☆ 说...

你会不会教教下骂人的哦??
哈哈..
加油吧!!

Jialu 说...

how much ur salary? lol

legendaryalvin 说...

wah, nice wor. their junior maths is our form 4/5 add maths le.

StAnLeYfUnG 说...

Lol.... be my tutor also la.... but no payment.... Hahaha

xyan 说...

walao~!!!
i need your 'service' too...lolz

alexandra 说...

RM20 per person per day...

Jialu 说...

gambatte... keke

依玲=一零 说...

我也别你吓了一跳。你会教到他们不明是发脾气骂人吗?哈哈!找些东西做也好。不会因太空闲了,天天想回从前有多好,而导致心情不愉快。我曾经也是这样。所以,我最近也一直找东西做,让自己的生活更充实更愉快。

Jeremaiiiii 说...

wow...so good o...becom a math tuition teacher...i oso hope i can like u...haha...any way gambatte la...haha...later back SDK wan call u chuu yong teacher,cant straight call chuu yong lol...hahahaha