? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年6月27日星期六

成绩单

今天终于派成绩单了...
没有排名,没有总平均...
accounting and english speking part 拿 credit...
A.B.C , business statistics , cost accounting, english writing and listening part and computer 拿 distinction...
我的努力也算有了成果...
第一学期的考试,课业大多都比较容易...
我会再为第二学期多加努力...
希望我的朋友们也多多加油...
在圣玛丽读高中的朋友下星期就考试了,多多加油...

*********************************************************************************
想说,这星期真把我给累垮了...
天天都有新的功课...
今天也有上课...
我就只有明天可以充充电...
今天中午12点放学,和我蓝颜去吃饭...
他的废话可以让我透透气...哈哈...
*(谢啦...贝壳!我知道你会看到的...)

1 comments:

xyan 说...

你也是要加油哦~!!!