? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年5月11日星期一

???

今天的部落格找不到适合的题目...
今天的凌晨时分被疼痛惊醒...
我的颈部很疼痛...
X的!!痛死我了!
妈妈说虚火太多会导致(不懂叫什么)很容易扭伤...
大概我的颈就是这样...
昨晚--steamboat
前晚--肉骨茶
不虚火旺盛才怪!


今天放学我自个儿驾车回家...然后美薏来我家做客...我还载她出去接我弟放学...
有朋友在,聊聊天,时间还蛮快过的...
唉...好景不常在啊...
************************************************************************************
刚才看了一集花样男子...
具俊表真的很爱丝草...
真希望我能遇到这种爱情...至死不渝...
能遇到,可能就只有在梦里了....

6 comments:

LazZy Joker 说...

haha, no title is better than unrelated title.

Yong Mie Mie 说...

yea.. chuu yong 'fa hau' oh.. haha. anyway u'll meet tat one day. trust me cuz im blessing u all the time. ^^

MooMooFish 说...
此评论已被作者删除。
MooMooFish 说...

至死不渝的爱情? 我也想要! 但要等到何时?Haiz...
我们一起慢慢等吧!

在花样男子第24集时,丝草和智厚都很可怜!
一个被自己爱的人给遗忘了;另一个则看着自己爱的人投入别人的怀抱中。两个人,两种感觉都不好受!

希望你早日“看完”花样男子咯!
哈哈......

Jeremaiiiii 说...

ah!!! wat?! mui yee go ur house..T.T i oso wish go ur house cos can ride u drive so good...lol juz kidding haha

haha...u can meet ur dream guy 1 day haha must can de...don worry...mayb now ur tat dream guy is waiting 4 u le but u dunno...lol...hahaha...any way good luck to u la hehe...

★〖ㄨǐňɡ】☆ 说...

不要想那么多了...
哈哈...
这样的爱情在电影才有的...